hiç yakıştıramadım bu hareketi sana Aykut....görmeyeyim bir daha böyle bir skor!
Beşiktaş'lıyım ne yapayım![]()
hiç yakıştıramadım bu hareketi sana Aykut....görmeyeyim bir daha böyle bir skor!
Beşiktaş'lıyım ne yapayım![]()
Kula bela gelmez Hak yazmadıkça,
Hak bela yazmaz kul azmadıkça.