Originally Posted by PesimiSTyLa Kabzımal süpermiş
Sürekli alakasız benzetmelerle konuları birbirine bağlayan birisi olduğunu düşünüyorum. Yorumlarına bu tür şeyleri katmak zorunda mı bilmiyorum ama bildiğim tek şey bunların prim yaptığı.
http://i44.tinypic.com/20t3zhd.gif
Forum Rules