-
Ben böyle gençlerin gönderilip kendilerini daha iyi geliştirmelerinden yanayım. Beşiktaşlı Muhammed (Barcelona) - Batuhan (Man. City) - Muhammet Demir (West Ham). hem kendilerini geliştirip hemde o ülkenin dilini öğrenirler. West Ham'ın ne kadar iyi alt yapısı olduğunu biliyoruz. Barcelona alt yapıdan çıkardığı oyuncuları ya kendisi oynatır yada başka büyük takımlar onları kapar. Man. City yine her sene mutlaka alt yapıdan 4-5 oyuncu kadrosunda bulundurur. ne diyelim inş. Bursa Bjk'nin yaptığı hataya düşmez.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules