Bu nasıl bir Galatasaray ya ne Arda var ne Uğur Uçar var ne Sabri var ne Mehmet Topal var.Başarılar dilerim abi her zaman arkandayız.Birde saydığım oyuncuların nereye gittiklerini yazarmısın?