-
09.Haziran.2007, 00:28
#11
----------------------Volkan------------------
Hamit(Sabri) -- Emre -- Emre -- Hakan
----------------------Marco-------------------
---------Kazım(Hamit) -- Emre -----------
-- Nihat ---------------------------- Arda --
--------------------Semih-----------------------
Böyle bir kadro iyi secim olur düşüncesindeyim. Artık bu macta 3 puandan baska bir secenegimiz yok. Mutlak 3 puan almamız gereken mac. Aynı sekilde rakip de mutlak 3 puan için sahada olacak ve üstümüze gelecek. Defansta dikkatli olmalıyız. İlk golü atan muhtemelen macın galibi olacaktır, umarım bu biz oluruz.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules