Helal olsun çocuklara.İkinci yarı iyi oynadık, adamlar dağıldı.Karikatürcülere en güzel cevap bu skor olmuştur sanırım.Sırada Çekler var..
Helal olsun çocuklara.İkinci yarı iyi oynadık, adamlar dağıldı.Karikatürcülere en güzel cevap bu skor olmuştur sanırım.Sırada Çekler var..