1 ile 30 arası toplam 110 sonuç

Konu: each way goes to GOAL(Sheriff)

Hybrid View

  1. #1

    Default

    Taktik gayet başarılı bence de. 2011 yılındayım ve ARSENAL'im iki maçta denedim taktiğinizi oyuna hükmeden taraf bendim pozisyonlar açısından. Yalnız maçın ilk 25 - 30 dakikasında rakip takım biraz daha etkili oynuyor. Uzaktan şutlar çekmeye çalışıyor ceza sahamıza giremiyor. Benim takıma gelince ara paslar felan çok keyif veriyor gerçekten. Göze hoş gelen ve başarılı bir taktik. emeğin için teşekkürler...

    Ajax - Arsenal : 0 - 2
    Liverpool - Arsenal : 0 - 2

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by erenkoca55 View Post
    Taktik gayet başarılı bence de. 2011 yılındayım ve ARSENAL'im iki maçta denedim taktiğinizi oyuna hükmeden taraf bendim pozisyonlar açısından. Yalnız maçın ilk 25 - 30 dakikasında rakip takım biraz daha etkili oynuyor. Uzaktan şutlar çekmeye çalışıyor ceza sahamıza giremiyor. Benim takıma gelince ara paslar felan çok keyif veriyor gerçekten. Göze hoş gelen ve başarılı bir taktik. emeğin için teşekkürler...

    Ajax - Arsenal : 0 - 2
    Liverpool - Arsenal : 0 - 2
    Saatin geç olduğu belli. haziranda yorrum yazmışım ama unutmuşum

    Tekrar denemiş oldum taktiği Güzel yahu 2 maç ettim chelsea ile 2-2 berabere kaldım ama Arshavin 5 tane kaleci ile karşı karşıya pozisyon kaçırdı. Liverpool' u ise 3-1 yendim.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •