Song iyi bir oyuncu takıma mutlaka faydası dokunacaktır.Camiamıza hayırlı olsun... Originally Posted by thehell61 tolgayı ararız derken sankı tolga bıyere gıdıomus gıbı konusuon adam ıyı oynamassa tolga gecer kaleye ne olcak kı Tolga 2 senedir kaledede ne olduki ? Amacımız zaten varolanın üstünde bir kaleci almak degilmi ?
Umarım basarılı olur.
Forum Rules