dün gece nöbetçiydim o yüzden devam edemedim kariyere. Nerede kalmıştık?
Fortis Türkiye KupasıZorlu bir döneme girdiğimizi söylemiştim. FB maçıyla başladı yoğun maç programımız. evimizde tur için avantajlı bir skor elde etme amacıyla çıkmıştık, ama eşitliği bozamadık. her iki takımında çok önemli pozisyonları vardı. Çeyrek finale yakışır mücadele oluyor aramızda
Çeyrek Final 1.Maç
--------------------------------------------------------------------------
Turkcell Süper LigBüyük hayal kırıklığı yaşadığım maçlardan birii oldu GS maçı. Karşımızdanki takımın gücü belli şüphesiz favori ama buldukları her pozisyonda büyük tehlike yaşadık kalemizde. Eski maçlarına göre Sinan Bolat'ın da çok fazla hataları oldu maç boyunca. Sonuçta 4-1 gibi ağır sayılabilecek bi mağlubiyet aldık
20.Hafta
liderliğide yine kaptırdık...
--------------------------------------------------------------------------
Turkcell Süper LigKasımpaşa dişli rakiplerden birisi. maçın sonuna kadar mücadeleyi bırakmadılar ve artık kazanırız diye düşünürken benden aldıkları Cem ile skoru eşitlediler. çok önemli 2 puanı kaybettik sahamızda, ileride bu puan kayıpları başımızı ağrıtabilir.
21.Hafta
--------------------------------------------------------------------------
UEFA KupasıPozisyon açısından rakibimize oranla daha pasif kalmış olabiliriz istatistiklere bakıldığında ancak maç boyunca çok koşan, sahanın her yerinde rakibe basan, kolay top yaptırmayan bir takım görüntüsü çizdik. Bulduğumuz etkili kontrataklardan birinde golü bulup Fransa'ya gitmeden önce avantajı ele geçirdik. Eğer orada da gol bulabilirsek bir üst tura yükselebileceğimizi düşünüyorum, umut ediyorum
1.Eleme Turu 1.Maç
--------------------------------------------------------------------------
Turkcell Süper Ligiki UEFA maçı arasına denk geldi Manisa maçı...as oyuncularımı dinlendirmeyi tercih etmiştim bu maç öncesi, geneli vasat geçti mücadelenin ama 90. dakikaya kadar önde girdik. Maalesef son dakikada gelen gole engel olamadık, 2 puan kaybı daha yaşadık...
22.Hafta
--------------------------------------------------------------------------
son 5 maçlık dönemde en iyi mücadele Marsilya maçında oldu. ligte ummadığım puan kayıpları geldi ve liderlik yeniden Kayseri'ye geçti. Sanırım sezon sonuna kadar görücez bu zevkli mücadeleyi, hatta Fenerbahçe'de bu rekabete ortak olabilir ilerleyen haftalarda.





liderliğide yine kaptırdık...


