söylenecek ne var bilmiyorum.ama futbol bu oluyor.benim anlamadığım bişey var manisa çok güzel top oynadı haketti kazandı helal olsun yalnız galatasaraya karşı neden hiçbir takım böyle top oynamıyor.diyarbakırdan manisada kendi seyircisi önünde fark yiyen takım fenerbahçe maçında mükemmel bir top oynuyor ilginç..

Alıntılı Yanıtla