Yolla kurtul. Hem kadroya bakarken üzgün ikonunu görmek beni sinir eder hem d eoyuncudan verim alamayacağımı düşünürüm. Gitmek isteyen oyuncu 10 maç 11 de ise oynamama sıkıntısı yok demek ki. Başka heyecanlar peşinde olduğundan gitmek istiyor olabilir. İlgilenen kulüpler büyük olabilir.

Alıntılı Yanıtla