Tebrikler gerçektenBu tablodan sonra o arkadaşınız birdaha Fm oynar mı bilinmez ama multiplayer yapmayacağı kesin
![]()
Tebrikler gerçektenBu tablodan sonra o arkadaşınız birdaha Fm oynar mı bilinmez ama multiplayer yapmayacağı kesin
![]()
Teşekkürler herkese..![]()
Valla hakkınıda çok yedirmeyim arkadaşın, harbi fm cidir ama biraz gaza gelip 4 tane genç çocuk soktu kadroya... seneye kesin toparlar.. iki seneye kalmazda yıldızları çıkartmaya başlar ama o zamana dek kovulmazsa tabi ehue
Bu multiyi 5-6 yıl devam ettiricez sanırım, öyle konuşmuştuk...