Originally Posted by T_EngineeR_GFB Hakan ŞÜkÜr Oynasi Daha İyİ ÇÜnkÜ KadikÖy De FenerbahÇe Ye HİÇ Gol Atamiyorrr :d neeeeeeeeeee hakan mı kadıköyde gol atamıyo
evet beğenemedin mi söyle bakalım hakan şükür en son kadıköy de ne zaman gol attı beee
Forum Rules