Gignac döktürüyor.. Bende de çok rahat gol kralı olmuştu..
CL'ye gidersen saglam takviyeler bekliyoruz..
sakatlklara rağmen şuan 30 golle gol kralı durumunda 2.rooney 22 de büyük ihtimal golkralı olucak şimdiden hazır bile takviyeler 3 kaliteli transfer düşünüyorum