Bence transfer yapmak olabildiğince zor olmalı.Yani düşünün Türkiye liginin şampiyonu galatasaray şampiyonlar liginde çeyrek final oynamış fenerbahçe bu sene kaçar tana transfer yaptı ? Bizde aynı bu şekilde az yapmak zorunda kalmalıyız.
Bence transfer yapmak olabildiğince zor olmalı.Yani düşünün Türkiye liginin şampiyonu galatasaray şampiyonlar liginde çeyrek final oynamış fenerbahçe bu sene kaçar tana transfer yaptı ? Bizde aynı bu şekilde az yapmak zorunda kalmalıyız.