Bence transfer yapmak olabildiğince zor olmalı.Yani düşünün Türkiye liginin şampiyonu galatasaray şampiyonlar liginde çeyrek final oynamış fenerbahçe bu sene kaçar tana transfer yaptı ? Bizde aynı bu şekilde az yapmak zorunda kalmalıyız.