Diğer gelmesi muhtemel güçlü rakiplere göre iyi bir kur'a çekmişiz ama rakibin performansıda fena değil.Ben güçlü bir takım olmamız dolayısıyla play-off ları geçeceğimizi düşünüyorum.
Diğer gelmesi muhtemel güçlü rakiplere göre iyi bir kur'a çekmişiz ama rakibin performansıda fena değil.Ben güçlü bir takım olmamız dolayısıyla play-off ları geçeceğimizi düşünüyorum.
So what?
Saike