Quote Originally Posted by GeNç KaRTaL View Post
Bu saçma uygulamayı kaldırsınlar yahu.Maça etkisi olmayan bir eleman yüzünden hakkıyla kazanılmış bir maç elinden alınacaktı Sivasspor'un.Zira geçen sezon zamanında itiraz edilseydi bizim Trabzon karşısında hak ettiğimiz 3puanda silincekti.Çok saçma bir şey bence.Ağır para cezasına felan dönüştürülsün.Maça etkisi olmayan bir hatadan dolayı böyle bir ceza hiç akıl karı değil..
aynen katılıyorum