Arkadaşlar ben bu Forumda şunu açık bir şekilde farkettim ki Fenerbahçe adının geçtiği heryerde fenerbahçe kötüleniyor yada aşağılanıyor!..Güzel cümlelerle süslenmiş Bir Fenerbahçe düşmalığı var...Bu konuda Fenerli arkadaşlarım bana katılacaklardır