Arkadaşlar ben bu Forumda şunu açık bir şekilde farkettim ki Fenerbahçe adının geçtiği heryerde fenerbahçe kötüleniyor yada aşağılanıyor!..Güzel cümlelerle süslenmiş Bir Fenerbahçe düşmalığı var...Bu konuda Fenerli arkadaşlarım bana katılacaklardır
Arkadaşlar ben bu Forumda şunu açık bir şekilde farkettim ki Fenerbahçe adının geçtiği heryerde fenerbahçe kötüleniyor yada aşağılanıyor!..Güzel cümlelerle süslenmiş Bir Fenerbahçe düşmalığı var...Bu konuda Fenerli arkadaşlarım bana katılacaklardır
dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE !