1 ile 30 arası toplam 104 sonuç

Konu: Trabzonspor-Fenerbahce

Hybrid View

  1. #1

    Default

    O zaten ofsayt ya neyse yinede biz maçı aldık önümüzdeki maçlara bakacaz

  2. #2
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,141

    Default

    Quote Originally Posted by SeZeRinHo
    O zaten ofsayt ya neyse yinede biz maçı aldık önümüzdeki maçlara bakacaz
    ayıptır sorması bu tekme ne acaba faul bile calmadı hala konusuyorsun

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •