Quote Originally Posted by pes4ever View Post
Başarılar bro.Niye Crespo'ya şaşırdın ki bu kadar hemen hemen her oyunda İtalyan oluyordu zaten...
çünkü FM'yi ilk kez bu sene aldım. bu yüzden

Quote Originally Posted by ibob
İnterde başarılar.
teşekkürler

hazırlık maçlarını yapamadım. bugün çok yoğundum. şu anda yapıyorum ve yapınca koyacağım. ama yapacağım ilk iş kuralları kabul etmek olacak

Edit: Mod'lar yapmış zaten