valla gs alır gibi geliyor ama 2 sene önceki ts-gs maçını hatırlayınca insanın aklından acaba geçmiyor değil
valla gs alır gibi geliyor ama 2 sene önceki ts-gs maçını hatırlayınca insanın aklından acaba geçmiyor değil
evet doğru sölüyosun görkem..Originally Posted by gorkemyilmazkarasu