Kasımpaşa erciyes maçında da gözlemimiz altındaydı ...yine yine erhan küçük...

ama onun dışında fazlaca ekstra bir not almadım..yanlız kenanı tutmakta zorlandıkları ve 10 kişi rakibe karşı bir türlü organize olamadıkları göze çaptı..

daha çok izleyeceğiz..ama doğrusu alparslan gibi aksau gibi kaliteli defansı bu hafta fazla beğenmedim..