Quote Originally Posted by Bursaspor View Post
Başkanımızın yaptığı açıklama yerinde, aslında biz taraftarlar yıllardır bunu söylüyoruz. Ama bizim istediğimiz bütün maçları yayınlasınlar.

Bunu yapacak imkan onların elinde yoksa bile TRT kurumunun bugünkü imkan ve teknolojisi, Avrupa'daki birçok büyük kanaldan daha ileri düzeyde.

Sadece bizim takımın ya da Sivasspor'un yayınlanması yetmez, bütün maçları evimizden oturduğumuzda izleyebilmeliyiz.

Örnek gösterilen Premier Lig'de maçlar kanallara bölünmüş ve oradan isteyen istediğini seçip izliyor.

burda ingiltereyi göstermişşin ama orda son sıradaki takımın maçı bile dolu tribünere oynuyor türkiyede trt veya bi başka kanal maçı naklen ve şifresiz yayınlarsa stada giden az olur.Ama ispanyada takımlar özel olarak kanallarla anlaşmaz imzalayıp yayın yaptırıyor sanırım burdada böyle bi uygulamam yapılıp takımlar kanal bulup maçlarını yayınlatabilir ama 4 büyükler haricinde pek rabet gösterirlermi takımlara orası şüpheli.