Bence son hafta sendromu tutmaz FB'nin.. Çünkü 2 yıldır son haftaya şampiyon ünvanıyla girip fazla sıkmadan oynuyorduk..Şİmdi durum farklı..Fener bu maçı bırakmaz.. Şampiyonuz inşalah...