Bence son hafta sendromu tutmaz FB'nin.. Çünkü 2 yıldır son haftaya şampiyon ünvanıyla girip fazla sıkmadan oynuyorduk..Şİmdi durum farklı..Fener bu maçı bırakmaz..Şampiyonuz inşalah...
Bence son hafta sendromu tutmaz FB'nin.. Çünkü 2 yıldır son haftaya şampiyon ünvanıyla girip fazla sıkmadan oynuyorduk..Şİmdi durum farklı..Fener bu maçı bırakmaz..Şampiyonuz inşalah...
FENERBAHÇE
Hep Destek Tam Destek