Quote Originally Posted by SerKaN View Post
Yok devenin nalı afedersinde. Riijkaard takım içinde saygın bir yapıya sahipti, söz geçirebiliyordu. Ancak zamanla bu saygınlığını kaybetti, futbolcularına söz geçiremez oldu saha içinde disiplinsizlik ortaya çıktı ve sonucunda başarısızlık geldi.

Menejerlik oyunu değildir gerçek futbol, alınmaca gücenmece yapma ama o takımda bir saygınlığın olmadığı sürece futbolcular seni sallamaz Guardiola'ya takımın yarısı hayran, takımın o en önemli parçası oyuncusu Xavi, tam bir Guardiola hastası, performansıda bu yüzden tepelerde.

Ayrıca senin o m. olarak nitelendirdiğin adam Riijkaard, futbol bilgisi senden! bizden kat kat fazla olan bir Riijkaard.
Menajerlik oynayarak bunları yazdığımı düşünüyorsun sanırım.FM'de kolay başarı yapmak.Ama ben buna dayanarak bişi demedim.Rijkaard'ın futbol bilgisinin bizden kat kat üstün olduğunu zaten biliyorum ama,takımda çok iyi yani tamam bi hoca taktik verir bişi yaparda sen Guardiola'yı Galatsaray'ın başına getirsen ne derece başarılı olabilir orası belli değil.Guardiola'ya zaten bişi dediğim yok iyi hoca olabilir ama takımında ne olduğu belli yani koskoa Barça.