Bu taraftar meselesinde ilginç bir şey daha var, anketlerin etkisi ile biz Galatasaraylılar en çok bizim taraftarı olan kulüp biziz diyerek övünüyoruz. Fenerbahçeliler bu iş desteğe bakar, en çok ürünü biz alıyoruz, kombinelere hücum ediyoruz diyorlar. Beşiktaşlılar önemli olan ruhdur, en iyi tribün bizde diyorlar. Herkesin kendine göre bir nedeni var.