''UEFA'ya 9 aday şehir ve stat, 3 tane de yedek göstermeliyiz. Şu an 3'ü hazır. 6 da stat yapmalıyız''

Ohooo.Hadi bizim stad oldu diyelim.Kaldı 5.Hangi ara başlanıcak,hangi şehirde yapılcak,ne zaman biticek bunlar ? Çoook zor.