Quote Originally Posted by SaMaNYoLu
Gençleşiyoruz ne güzel. yalnız Fenerbahçe Kemal Asan gibi Futbolcuyu yedke klubesınde paslatarak bir milli futbolcununda kaderıyle oynamıs oldu Fenerde değilde şu anda başka bir takımda olsaydı G.antepte ümit millide oynadıgı gibi devamlı oynasaydı Şimdi milli takımımızdada hem genç hem yetenekli bir futbolcumuz daha olmuş olurdu.
gaLatasaRay da BERKAN T GÖKTAN İsimLi Ümit miLLimizin en önemLi oyuncusuydu bi aRaLar..Onu da HarCamıştı..