Ben de varım FC sağ,DMC,MR,DC oynarım
En çok DMC ve FC bölgelerinde oynarım.Çok iyi frikik atarım.. (Cidden gerçek,halı sahada böyleyiz).FC oynadığımda çok gol atarım,attırırım ama yanıma santrafor lazım ..
Ben de varım FC sağ,DMC,MR,DC oynarım
En çok DMC ve FC bölgelerinde oynarım.Çok iyi frikik atarım.. (Cidden gerçek,halı sahada böyleyiz).FC oynadığımda çok gol atarım,attırırım ama yanıma santrafor lazım ..
TURKSPORTAL Interactive - FM Türkiye
Cengiz Haskan
Fenerbahçe Araştırmacısı