Ben de varım FC sağ,DMC,MR,DC oynarım

En çok DMC ve FC bölgelerinde oynarım.Çok iyi frikik atarım.. (Cidden gerçek,halı sahada böyleyiz ).FC oynadığımda çok gol atarım,attırırım ama yanıma santrafor lazım ..