Geçen sene sektir Lincoln sektir diyordunuz noLdU Vefasızlık seziyorum haha
hangi vefa? vefa duyulacak ne yaptı bu adam? sömürdüğü paralar için mi vefa gösterelim? kaçtığı için mi vefa gösterelim? vefa farklı birşeydir, karıştıyorsunuz.
ayrıca bir trabzonlu olarak hiç vefadan bahsetme istersen. en yakınından ersun yanal örneği varken