Alican saçmalamada üstüne yok. Gitte elini yüzünü yıka açılırsın biraz. Dün başkan maçtan sonra Aziz Yıldırım'ı uğurlarken bayaa üzgün gözüküyodu. Benim ettiğim küfürü dün kimse etmemiştir. Ama başkanın o halini görünce üzüldüm açıkçası. Adam belkide gündüzünü gecesine katıp kulup için uğraştı ama yaşadıklarına bak. 2 maç oynadı içeride ikisindede aynı görüntü.