Lobont çok iyi gerçekten.Asenjo dan sonra tuttuğum tek kaleci
.Klub çok iyi yerde hocam . Başarılarının devamını bekliyoruz.
Lobont çok iyi gerçekten.Asenjo dan sonra tuttuğum tek kaleci
.Klub çok iyi yerde hocam . Başarılarının devamını bekliyoruz.