Futbol bölümünde mesajların yazılıp daha sonra değiştirilmesinden dolayı düzenle butonu kaldırılmıştı fakat futbol bölümünü kontrol edecek yeteri sayıda yönetici var. Ayrıca aşırı tahrik, hakaret gibi mesajları gören üyeler de zaten şikayet edecektir. Sitelerden haberler kopyalayıp yapıştırıyorsun fakat konu açıldığında mesajı yazdığımız ekrandaki gibi düzenli çıkmayabiliyor fazla boşluk, birleşiklik gibi çeşitli sorunlar çıkıyor. Ek olarak harf hatası, kelime hatası yapabiliyoruz. Her bölümde üyelerin düzenleme yetkisi olmalıdır diye düşünüyorum.