1 ile 25 arası toplam 25 sonuç

Konu: Tam bir Fiyasko...

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    40
    Mesajlar
    2,624

    Default

    Quote Originally Posted by elapuesto View Post
    farkındaysan sadece paranoya diye söyledim baştan esprili bir biçimde yoksa para alıyolar cümlesinin bir dayanağı yok sadece esprili bir yaklaşım . bir çabam yok benim zaten güzel olumlu eleştriler yapıyoruz ancak bazen negatif eleştrilerde yapmamız lazım ne olursa olsun
    Tabii ki. ben espiriyi anlayamamışım kusura bakma. ama konuyu açan arkadaşın dayandırdığı şeyleri pek doğru bulmayınca onu destekleyenlerin de böyle körü körüne şeyler yazdığını düşündüğümden dolayı anlayamadım yazdığının espiri olduğunu .)

    CM-Fm karşılaştırmasını yaparak CM daha iyi demek bence mantıksız. Cm'nin bir sürü eksiği var. Ve artısı olarak söyleyebileceklerimiz şeyler bir elin parmaklarını geçmez. 3D daha güzel olmuş, antreman sistemi vs. Bunlar dışında FM'nin rakibi bile olamaz. en basitinden oyunu klavye ile oynayamıyorum CM'de. ve daha bir sürü eksik var yazabileceğim ama kendimi yormak istemiyorum.

    ben cm konusunda da yazmıştım bu oyunu beta olarak kabul ediyorum seneye daha iyisini yapacaklardır.

    FM ise zaten oyunu tam olarak oturtmadan bize bir yaptırım sunarak antipatik oldular. Eleştirilerin haddinden fazla olması bence normal.

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by Aydın View Post
    Tabii ki. ben espiriyi anlayamamışım kusura bakma. ama konuyu açan arkadaşın dayandırdığı şeyleri pek doğru bulmayınca onu destekleyenlerin de böyle körü körüne şeyler yazdığını düşündüğümden dolayı anlayamadım yazdığının espiri olduğunu .)

    CM-Fm karşılaştırmasını yaparak CM daha iyi demek bence mantıksız. Cm'nin bir sürü eksiği var. Ve artısı olarak söyleyebileceklerimiz şeyler bir elin parmaklarını geçmez. 3D daha güzel olmuş, antreman sistemi vs. Bunlar dışında FM'nin rakibi bile olamaz. en basitinden oyunu klavye ile oynayamıyorum CM'de. ve daha bir sürü eksik var yazabileceğim ama kendimi yormak istemiyorum.

    ben cm konusunda da yazmıştım bu oyunu beta olarak kabul ediyorum seneye daha iyisini yapacaklardır.

    FM ise zaten oyunu tam olarak oturtmadan bize bir yaptırım sunarak antipatik oldular. Eleştirilerin haddinden fazla olması bence normal.
    bile bile lades demeleri hoşuma gitmiyo çok basit hatalar yapıyolar mükemmeli zaten kimse bekleyemez ancak bi önceki sene yaptıklarını bi dahaki sene düzeltmek ihtiyacı hissetmiyorlar neyse konuyu kapatalım önemli olan bu eleştrileri algılamaları şimdi pozitif bakarak iyi yönleri ile idare etmek zorundayız

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •