Originally Posted by __Trex__
doğru diyosun aslında izmir futbolu bu nedenle ilerlemiyor. birlik olunsun diyolar ama ksk ile göztepenin birleşmiyeceğini hepimiz biliyoruz. ama bize düşen bence eğer başa oynayan bir takımımız varsa onu desteklemektir. tıpkı bu sene altaya yaptığımız gibi. kendi kavgalarımız yüzünden izmir futbolu zarar görüyor. işallah göztepe de oradan kurtulur da önümüzdeki senelerde geçmişte olduğu gibi 3 takımımız olur süper ligde.....

Alıntılı Yanıtla