1 ile 11 arası toplam 11 sonuç

Konu: Deplasmanda Kazanmak

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    Adana
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1,407

    Default

    yok hala deplasmanda tık yok.Üstelik yeni sezonda kadromu tamamen değiştirdim.20 den fazla transfer yaptım.zaten uyum sorunu var.Birde genç oyuncularda çoğunlukta bu yüzden galip gelemiyorum.Üstelik averaj takımı oldum en az 3 4 gol yiyorum deplasmanda.2 önlibero oynuyorum defansif taktik yapıyorum ama yinede rakibe müdahale etmiyor oyuncular.Öküzün trene baktığı gibi bakıyorlar

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by hayfandoğan View Post
    yok hala deplasmanda tık yok.Üstelik yeni sezonda kadromu tamamen değiştirdim.20 den fazla transfer yaptım.zaten uyum sorunu var.Birde genç oyuncularda çoğunlukta bu yüzden galip gelemiyorum.Üstelik averaj takımı oldum en az 3 4 gol yiyorum deplasmanda.2 önlibero oynuyorum defansif taktik yapıyorum ama yinede rakibe müdahale etmiyor oyuncular.Öküzün trene baktığı gibi bakıyorlar
    genç oyunculardan oluşan bi kadron olabilir ama onlara yeteri guveni almalarını sağlarsan bi sorun teşkil etmez mesela benm şu anda kadromun oynuyan oyunculardan en yaşlısı 26 yaşında ve galatasarayla 3.sezonumda 20 maçta 19 galibyet bi beraberlik aldım yani deplasmandada rahat yeniyorum ama şöyle yaptım ben direk ilk sezondan tum gençleri oynatmadım her 2 3 aylık donemde en fazla 2 tane genç ismi takıma monte ettm 3 sezon sonundada oldukça genç ama çok başarılı bi kadrom oluştu yani başarı yakalrken gençleri yavaş yavaş takıma monte etmek en iyisi bence

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •