yok hala deplasmanda tık yok.Üstelik yeni sezonda kadromu tamamen değiştirdim.20 den fazla transfer yaptım.zaten uyum sorunu var.Birde genç oyuncularda çoğunlukta bu yüzden galip gelemiyorum.Üstelik averaj takımı oldum en az 3 4 gol yiyorum deplasmanda.2 önlibero oynuyorum defansif taktik yapıyorum ama yinede rakibe müdahale etmiyor oyuncular.Öküzün trene baktığı gibi bakıyorlar![]()

Alıntılı Yanıtla
ama şöyle yaptım ben direk ilk sezondan tum gençleri oynatmadım her 2 3 aylık donemde en fazla 2 tane genç ismi takıma monte ettm 3 sezon sonundada oldukça genç ama çok başarılı bi kadrom oluştu yani başarı yakalrken gençleri yavaş yavaş takıma monte etmek en iyisi bence
