1 ile 25 arası toplam 25 sonuç

Konu: F.Bahçe'den Yusuf Şimşek'e haciz

Hybrid View

  1. #1

    Default

    Quote Originally Posted by M@kiN
    oldu adam bize borcu var biz bunu almayalim.isteyince de olayi baska boyutlara cekmek ayri bi zevk oluyor taraftarlar icin. ve 3 milyar a az para deniliyorsa bu garip. o 3 milyar in tamami FB ye deil ki zaten, Fenerium magazasini acan isletmeci nin de hakki var o parada hemen olayi saptirmayalim. boyle basit seyler birbirimiz karalamak cok ayip oluyo. yusuf un boyle bi aciklama yapmasi fenerden kuskun ayrilmasindandir zaten
    Hic ii dusunulmez zaten herkes(gs,ts ve bjk) ters cevaplar verir bu konuya.
    Peki 80 milyar ne olacak ?? Yusuf'un hakkı değil mi?
    -

  2. #2
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,559

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by Jesus_FB
    Yusuf hakkını istemişmi? yada gerçketen yusufun böyle bir alacağı varmı?
    ve yusuf niye haciz olayı çıkınca böyle bir şey ortaya sürüyor. Bu 3nün cvbını bekliyoruz ben ve tarık

  4. #4
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,559

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •