Bence adnan polat olmasın kardeş yoksa galatasarayın her başarısından sonra federasyona laf atarlar...
Bence iki adyından birbirinden pek farkı yok ancak ulusoy çok yıprandı sezon ortasına kadar dayanabilir mi merak ediyorum.....
Ki bu sene ligin çetin geçeceğini düşünürsek işi çooooook zor......![]()

Alıntılı Yanıtla