Quote Originally Posted by fenerbahce_1907 View Post
Boş konuşmalarınız gerçekten beni güldürüyor biz 1 yıl boyunca sizle maç yapsakda farklı galibiyetlerin tadını çıksak diye bekleriz hep bu günler bizim eğlencemiz sizin kabusunuz olmuştur ama siz hala yüzsüzce ''sizi anlayabiliyorum,bizden cok tırsıyorsunuz'' tarzında kendinizin bile inanmadığı laflar söyleyip burda kendinizi komik duruma düşürüyorsunuz.
ortamı germiyecek konuşmalar yaparsak daha iyi olur burda çoçukça biz sizi hep yenioz ağlamayın nası yendik ama hebele hübele yapmıyalım lütfen..sen böyle birşey yapmamışsın fakat cümleyi değiştirip aynı anlama getirmişsin dikkat edelim