teşekkürler,anladığım kadarıyla tüm haberlerin gelmesi için yapabileceğim bir şey yok , artık 2012 yazında turnuva bitince boşalan yerlere bakarım...
teşekkürler,anladığım kadarıyla tüm haberlerin gelmesi için yapabileceğim bir şey yok , artık 2012 yazında turnuva bitince boşalan yerlere bakarım...