Beklenen sonuçtu zaten. 3 maçıda 3-0 alıp rahat şekilde finale çıktı Sarı Melekler. Artık gözler finalde.
Tebrikler Sarı Melekler.Kolay bir seri oldu 3-0 ile GS'yi eledik.Batı'nın performansı çok iyiydi bugün ve diğer 2 maçtada.GS'de ise Djerisilo takımı ayakta tutan isimdi...
Finalde VGSTT ile mücadele edeceğiz.İnsallah kupayı alırız..