-
ÖZDİLEK : "NECATİ'nin BİZE SÖZÜ VAR, AYRILMAZ"
Radyospor’da Özgür Sancar’la Haber Özel Programı’na açıklama yapan Antalyaspor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, deneyimli futbolcuya Galatasaray ve Beşiktaş’tan teklif gelmediğini belirterek, “Biz Necati’den memnunuz, sanırım Necati de bizden memnun; ama üç İstanbul takımından teklif gelirse Necati’nin gitmesinden yanayım. Her futbolcu oralarda oynamak ister. Ama üç İstanbul takımı olmazsa, Antalyaspor’dan ayrılmaz. Biz de kalması için limitlerimizi zorlayacağız." dedi.
Necati'nin bonservisinin elinde olduğunu vurgulayan Özdilek, "Kendi kararını verecek. Galatasaray ve Beşiktaş’tan Necati’ye teklif gelmedi. Umarım hem kendisi hem de Antalyaspor için hayırlı olur” şeklinde konuştu.
antalyasporum.com
Last edited by Rsa : 27.Mayıs.2010 at 20:43
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules