Porto'yu uyguladığı bu mükemmel transfer politikaları için, hem kıskanıyor hem nefret ediyorum.Her transferlerinde resmen kakalıyorlar.Alves kesinlikle kaliteli bir stoper ona lafım yok.Ama 1 tanede Avrupa'ya sattıkları oyuncu 20M€'nun altında olsun yahu?