1 ile 30 arası toplam 37 sonuç

Konu: Baros'tan bir kötü haber daha

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    Türkiye
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3,150

    Default

    Biz de Baros dönmek üzeredir diye bekliyoruz...

    Bu işte sorumluluğu olan herkes bugün ceketini alıp çıksın gitsin bu takımdan. Lindeorth'un futbol hayatını bitirdiler. Küçük Kaptan dediğimiz Uğur'u Anadolu takımında oynayamayacak hale getirdiler. Serkan Çalık ve Alpaslan Erdem'i bitirdiler. Şimdi de göz göre göre Baros'la Kewell'ın futbol hayatını bitiriyorlar.

    Geçmiş olsun Baros, en kısa zamanda olmasa da artık tamamen sağlıklı şekilde dönmen dileğiyle..

    Birkaç hafta daha Pino idare edecek forveti. Artık arkasındaki isimler önemli, Pino bence bazı şeyleri kanıtladı ve Baros yoksa Pino oynamalı, ama arkasında da gole yatkın isimler olmalı..

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    3,023

    Default

    Quote Originally Posted by IcedEarth View Post
    Bu işte sorumluluğu olan herkes bugün ceketini alıp çıksın gitsin bu takımdan. Lindeorth'un futbol hayatını bitirdiler. Küçük Kaptan dediğimiz Uğur'u Anadolu takımında oynayamayacak hale getirdiler. Serkan Çalık ve Alpaslan Erdem'i bitirdiler. Şimdi de göz göre göre Baros'la Kewell'ın futbol hayatını bitiriyorlar.
    Aynen öyle. %100 katılıyorum.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •