işte bende o yüzden kötü futbolcu olarak başlamak istiyorumMourinhoda kötü bir futbolcuydu ama teknik direktörlüğüne söylenecek bir şey yok maradona dünyanın en iyisiydi onun içinde söylenecek bir şey yok
![]()
işte bende o yüzden kötü futbolcu olarak başlamak istiyorumMourinhoda kötü bir futbolcuydu ama teknik direktörlüğüne söylenecek bir şey yok maradona dünyanın en iyisiydi onun içinde söylenecek bir şey yok
![]()