Quote Originally Posted by DaveJones View Post
Belkide yanlış yazılmıştır, yani başka açıklaması ne olabilir bilmiyorum çünkü off the ball ın ofansif oyuncuları ilgilendiren pozisyon alma bilgisi, becerisi olduğundan gayet eminim. Ayrıca dünyanın en iyi defans oyuncularına bakarsak off the ball özelliği hemen hemen hepsinin düşüktür ( Terry, Ferdinand, Vidic vb.)

Bu arada güzel çalışma eline sağlık.

Ben dicektim benden önce söylemişsiniz zaten. Off the Ball ve Positionun evet pozisyon bilgisi anlamına gelir ama birisi ofansif diğeri defansiftir

Kafandan uydurdun demedim tabiki. Sadece okuyan arkadaşlarımızın bu küçük ayrıntıyı doğru öğrenmeleri için yazdım.

Hem sen de böylece öğrenmiş oldun. Bi yanlışım olduysa affola