Quote Originally Posted by cris king View Post
barcelonaya özeniyosan hiç özenme kardeş o kadro yapısına dünyada hiç bir takım sahip değil valla fena çuvallarsın benden sana tavsiye
barcelona 4-3-3 oynuyor dostum.