Athleticte ilk devre macerası sona erdi.![]()
İlk devre fıtık dönemi gibi gecti.. bir cok macta istenilen skoru elde edememekle beraber oyuncularımın bir cogu formsuzlukları ile dikkat cekmeyi başardı..
Avrupada ise bayern ve portonun gölgesinde kalarak grubu 3. sırada bitirip uefa avrupa ligine düştük ve avrupa maceramıza avrupanın en büyük 2. organizasyonu olan uefada final i arayarak devam edecegiz.
La Ligada puan durumu
gecen yılın sampiyonu olmamıza ragmen aldıgımız beraberlik ve maglubiyet sayısı göze carpan tek eksimiz..
öte yandan oyuncularımın formsuzlugu sezona damgayı vurmayı basardı..
Şampiyonlar Ligi Grubumuz..
Gruptan cıkmayı son maca bıraktık ve porto sürpriz yaparak bayerni yenerken bizide uefa avrupa ligine itmiş oldu
Uefa avrupa Ligi Eşleşmeleri
Kobenhavn eşleşmesini atlamamız halinde olası rakibimiz paris temsilcisi olacak..






