Bundesliga 8.Hafta
Çok zor bi deplasmana çıktık.İyi oynadığımızı düşünüyorum ancak Dortmund daha iyi oynadı.Son dakikalarda 1 puan için yüklenirken Nuri'nin attığı inanılmaz gol puan ümidimizi bitirdi



Bundesliga 9.Hafta
Bu kadar olmaz dedirten bir maç oldu.Rakibimiz bir duran topla maçı kazanırken oynadığımız etkili futbola karşın gol bulamayışımız üzücü oldu.11.2 yaması sağolsun



Bundesliga 10.Hafta
St.Pauli deplasmanına mutlak galibiyet için gitmiştik.Ve öylede oldu çok iyi bir futbol ortaya koyduğumuz karşılaşmayı 2-0 kazanarak 2 hafta sonra kazandık



Bundesliga 11.Hafta
Kendi sahamızda zor bir rakiple karşı karşıya geldik.Maçın genelinde iyiydik.Kaçan penaltı bizim için büyük şanstı.Streit ve Benitez gollerine devam ederek çok önemli bir 3 puan getirdiler



Almanya Kupası 2.Tur
Rakip bir alt ligten olsada iyi bir ekipti ancak iyi oyunumuzla 2-0 kazanarak bir üst tura çıktık.3.turda rakibimiz Freiburg oldu