Bende 23 senedir Samsunda bulunuyorum Fenerli sayısı dediğin kadar çok olmasa bile azımsanmayacak sayıda.Fakat şöyle bir durum var.Samsunspor söz konusuysa herkesin üstündeki o sarı lacivert çıkarŞimdi bu mesajı okuyan olursa kesin 2 takım muhabbeti yapacakdır o yüzden yapmayın boşverin
Herkes kendi işine baksın 2 takım 5 takım konusunda
![]()
Samsun sadece bir staddır fakat trabzondan gelecek taraftarlar da Samsun için bir nimettir
Bence ilk maddeyede katıl zaten bunu bize her yer trabzon diyerek destekliyor trabzonlular kendilerine göre.

Şimdi bu mesajı okuyan olursa kesin 2 takım muhabbeti yapacakdır o yüzden yapmayın boşverin
Herkes kendi işine baksın 2 takım 5 takım konusunda
Alıntılı Yanıtla