Bende 23 senedir Samsunda bulunuyorum Fenerli sayısı dediğin kadar çok olmasa bile azımsanmayacak sayıda.Fakat şöyle bir durum var.Samsunspor söz konusuysa herkesin üstündeki o sarı lacivert çıkar Şimdi bu mesajı okuyan olursa kesin 2 takım muhabbeti yapacakdır o yüzden yapmayın boşverin Herkes kendi işine baksın 2 takım 5 takım konusunda

Samsun sadece bir staddır fakat trabzondan gelecek taraftarlar da Samsun için bir nimettir

Bence ilk maddeyede katıl zaten bunu bize her yer trabzon diyerek destekliyor trabzonlular kendilerine göre.